Category Archives: Baza znanja

eKapija: Standardima do kvalitetnije usluge

Darko Golubovic

ISO 9001 je standard za menadžment koji postavlja zahteve za upravljanje celokupnom organizacijom. Standard pomaže da organizacija ispunjava potrebe, zahteve i očekivanja svojih korisnika (klijenata) u kontinuitetu, na predvidiv i standardan način. Ključna reč je poverenje – klijenta u organizaciju, organizacije u svoj sistem. Stvoriti poverenje kod klijenta znači da će on u razmeni svog novca za proizvod ili uslugu dobiti najviše, i to svaki put, bez izuzetka.

Posted in Baza znanja | Tagged , , , | Leave a comment

Ekonom:east intervju: Sistemom protiv mentaliteta

Intervju za magazin Ekonom:east Darko Golubovic

U prazničnom broju Ekonom:east magazina, Darko Golubović, direktor agencije Konsultuj.me, govori o svojoj poslovnoj filozofiji i našem mentalitetu

Posted in Baza znanja | Leave a comment

Postupak merenja performansi procesa

Konsultuj.me baza znanja Merenje performansi

Možda je gospodin Karl Hahn, nekada prvi čovek Folksvagena, dao najbolji odgovor na pitanje svrhe, odnosno smisla merenja performansi procesa, rekavši da se ne može poboljšati, ono što se ne meri i da se ne može meriti ono što se ne vidi.

Posted in Baza znanja | Tagged | Leave a comment

Koristi od standardizacije

Koristi od standardizacije Konsultuj.me baza znanja

Standardizacija je postupak utvrđivanja standarda, odnosno uvođenja jednoobraznih i trajnih rešenja. To je određivanje i propisivanje trajnih karakteristika proizvoda, usluga, resursa, materijala, procesa i aktivnosti u određenom vremenskom periodu

Posted in Baza znanja | Tagged , | Leave a comment

Prevodilački standard EN 15038

Prevodilački standard EN 15038

EN 15038:2006 je evropski standard koji definiše zahteve za prevodilačke usluge. Njegov tačan naziv je EN 15038 Translation servises – Service requirements

Posted in Baza znanja | Tagged , , | Leave a comment

Preduzetništvo – jedno iskustvo iz prakse

Konsultuj.me, preduzetnistvo, iskustvo iz prakse

Moja ideja za biznis, nastala je iz moje potrebe da kreiram svoj put na način koji je po mom sudu najlepši. Smatram da je najteži trenutak u poslovanju onaj, kada poželite da odustanete i kada vam je potrebna snaga da istrajete na putu koji vam se čini preteškim. To je trenutak kada su mnogi odustali i trenutak kada su stvorene uspešne poslovne priče u koje svrstavam i moju.

Posted in Baza znanja | Leave a comment

Kada će nam biti bolje?!

Kako izaci iz krize Konsultuj.me

Izlazak iz recesije je kao oporavak od teške saobraćajne nesreće, a za preduzeća koja su je preživela, oporavak je bolniji, od toga da su u sudaru sa recesijom nestala, kaže Darko Golubović

Posted in Baza znanja | Leave a comment